השר נחמן שי: "הציבור נוטה ימינה, צריך להתארגן מחדש"

    אסתי פלד No Comments on השר נחמן שי: "הציבור נוטה ימינה, צריך להתארגן מחדש"

    שר התפוצות נחמן שי ממפלגת העבודה שלא יכהן בכנסת הקרובה, שוחח על תוצאות הבחירות עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו צריכים לחתור להקמת מחנה ותנועה גדולה של מרכז שמאל, יש שם מאות אלפי קולות, וצריך לאחד אותם. צריך להקים מפלגה סוציאל דמוקרטית כמו באירופה" | האזינו

    צילום: פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר נחמן שי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש נטייה בציבור ללכת ימינה, זו עובדה, רואים את זה ממערכת בחירות אחת לחברתה. אבל צריך לזכור שיש כאן 20 אחוז ערבים שצריך לדאוג להם. יפה עשה נתניהו שרצה לשתף פעולה עם רעמ. זה צעד חשוב שבסוף לא עלה יפה".

    "אני זוכר שלמפאי היו מפלגות לווין ערביות, הם היו חלק מהקואליציה, זה היה בעשרים שנה הראשונות של המדינה, זה לא שהם הגיעו עכשיו משום מקום".

    "הציבור לא לוקח ברצינות את הביטויים שנאמרו במערכת הבחירות. המסקנות שאנחנו צריכים להסיק זה שיש נטייה של הציבור ללכת ימינה. אין מה להתווכח על זה, זה לא מבטל את מחנה השמאל, נשאר שמאל, אבל הוא מצומצם".

    "אנחנו צריכים לחתור להקמת מחנה ותנועה גדולה של מרכז שמאל, יש שם מאות אלפי קולות, וצריך לאחד אותם. צריך להקים מפלגה סוציאל דמוקרטית כמו באירופה, לא קומוניסטית. הערכים צריכים להיות של שיוויון, זה קיים באיטליה ספרד גרמניה וצרפת, וצריך שזה יהיה בישראל".

    האזינו לריאיון:



    0 תגובות